ساخت سیستم زمان بندی و پیگیری

در این صفحه با نحوه راه اندازی سیستم  زمان بندی و لیست امکانات آن آشنا خواهید شد…

خلاصه مطلب

اکثرا این سوال برای مشتریان تلفنی پیش می آید و پشت تلفن میپرسند که  چقدر زمان می برد تا سفارش من آماده شود؟

شخص سفارش گیرنده بر حسب اطلاعاتی که از غذا و لوکیشن مشتری دارد  این سوال رابصورت حدودی پاسخ می دهد

نکته اینجاست، در سفارشات آنلاین کسی وجود ندارد که به این سوال مهم پاسخ دهد پس نیاز است که اپلیکیشن طبق سفارش مشتری زمان بندی تحویل را به مشتری بگوید.

اینجاست که ساخت سیستم زمان بندی به کمک شما می آید

پس از ساخت سیستم زمان بندی چه مواردی به اپلیکیشن و سایت من اضافه می شود؟

ساخت سیستم زمان بندی و پیگیری
چه مواردی به سیستم اضافه می شود؟
پنل مدیریت

پس از فعال سازی این قابلیت در پنل مدیریت می توانید تنظیمات جدیدی اعمال کنید. شما می توانید مشخص کنید که چقدر طول می کشد تا محصول شما آماده شود (مثلا زمان آماده سازی کباب را ۴۰ دقیقه تعیین کنید).

سپس مشخص کنید که برای ارسال به هر محله چقدر زمان نیاز است. (مثلا برای ابتدای خیابان امام زمان حدودی ۱۰ دقیقه را در نظر بگیرید)

اپلیکیشن و وبسایت

تنظیمات اعمال شده در پنل مدیریت اینجا خود نمایی میکنند

هر مشتری پس از ثبت سفارش خود زمان بندی دریافت سفارش را می بیند و می تواند با کلیک روی آن وضعیت کلی سفارش را نیز مشاهده کند.

این قابلیت در وبسایت نیز اعمال می شود و مشتری می تواند زمان بندی تحویل و مرحله ی سفارش خود را ملاحظه کند

مزایا به طور خلاصه
  • مشخص شدن زمان بندی ارسال سفارش برای هر مشتری
  • عدم تماس های مکرر مشتریان و هدر دادن زمان منشی ها

راه اندازی

در صورتی که از سیستم های ساخت آرناد استفاده می کنید

در صورتی که هنوز سیستمی راه اندازی نکرده اید

نوشته مرتبط

ارسال دیدگاه