طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی و ساخت اپلیکیشن مشابه فیدیبو

همه آنچه لازم است درباره طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی مشابه فیدیبو بدانید:

  • چرا طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی مهم است؟

  • هزینه طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی چقدر است؟

  • در طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی چه امکاناتی در نظر گرفته شده است؟

  • طراحی و ساخت اپلیکیشن کتاب صوتی چه مزایایی دارد؟

  •  معرفی معروف ترین اپلیکیشن ها کتاب صوتی
  • چرا طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی خود را به آرناد بسپارید؟

چرا طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی مهم است؟

امروزه افراد زیادی طرفدار اپلیکیشن های کتاب صوتی شده اند و ترجیح می دهند هنگامی که در خیابان؛ سفر یا مترو و موقعیت های مختلف هستند با شنیدن مضامین کتاب هایی که به آن ها علاقه دارند خود را سرگرم کنند و از وقت خود نهایت استفاده را ببرند؛  بیشتر مردم برای انواع اموزش ها به اپلیکیشن ها روی می آورند به همین دلیل امروزه طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی جایگاه  و البته طرفداران خود را پیدا کرده است.

این روزها ترجیح افراد علاقه مند به کتاب؛ جایگزین کردن شنیدن کتاب ها به جای خواندن آن ها  است چون با این روش همیشه و همه جا لازم نیست کتابی را در دست داشته باشیدبلکه تنها با کلیک روی یک دکمه شروع به گوش دادن به کتاب های مختلف می کنید؛  پس با طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی این امکان را برای علاقه مندان این حوزه فراهم می کنید و البته سود دوچندان خود را نیز از این امر به دست می آورید.

امکانات اپلیکیشن کتاب صوتی

منظور از طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی؛ اپلیکیشنی است که شامل انواع کتاب ها در قالب ویس است؛ برای مثال  شما باید یکبار محتوای یک کتاب را در قالب ویس های مختلف در استودیو ضبط کرده و با امکاناتی که اپلیکیشن به شما می دهد ویس های مربوط به آن کتاب را در دسته بندی کتاب بارگذاری کنید و با قیمتی که در نظر دارید به فروش برسانید.

امکان فروش کتاب صوتی با زمانبندی 

شما می توانید کتاب صوتی را در پکیج های مختلف دسته بندی کنید؛ مثلا

+فروش دائمی کتاب: در این نوع دسته بندی شما محتوای کتاب صوتی را برای همیشه به کاربر می فروشید و کاربر دیگر نیازی به خرید مجدد کتاب ندارد.

+فروش کتاب صوتی به صورت ماهانه: در این دسته بندی کاربر هر کتابی را که خریداری کند محتوای آن کتاب تا مدتی که شما در نظر گرفته اید باز خواهد بود و پس از اتمام مدت محتوا برای کاربر نمایش داده نمی شود که این مدت ها می توانند از یک ماه تا چند ماه متغیر باشند.

قابلیت پکیج های طلایی و نقره ای

در طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی این امکان را در نظر گرفته ایم که شما می توانید کتاب های صوتی خود را در پکیج های مختلف بفروشید به این شیوه که برای مثال در پکیج طلایی ۱۰ کتاب قرار داده اید با قیمت مناسب تر؛ همین شیوه کاربر را مجاب می کند تا به دلیل قیمت کمتر و داشتن کتاب های صوتی بیشتر از پکیج طلایی خرید کند با این روش شما کتاب های بیشتری را به فروش رسانده اید و در نتیجه سود بیشتری هم دریافت خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی

نمونه کار طراحی اپلیکیشن صوتی در آرناد

آرامش 1

دانلود اپلیکیشن آرامش

فروش صوت کیمیاگر

دانلود اپلیکیشن کیمیاگر

مزایای طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی

دسته بندی اختصاصی

با توجه به طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی که در آرناد صورت گرفته است امکان دسته بندی کتاب های صوتی با توجه به موضوع و محتوای کتاب ها وجود دارد به این ترتیب شما می توانید هزاران کتاب صوتی را با دسته بندی پیشرفته در اختیار کاربر قرار دهید و هر زمانی هم می توانید دسته بندی با محتوای جدید به دسته بندی های قبلی اضافه کنید.

دسترسی آسان وهمیشگی

کاربران همیشه و همه جا می توانند از اپلیکیشن کتاب صوتی استفاده کنند و شما دیگر محدودیت های فروش کتاب مثل محدودیت فروش در زمان و مکان خاص را ندارید؛ بدون اینکه فروشگاهی داشته باشید و بدون هزینه های گزاف فروش کتاب به راحتی و با سرعت بیشتر به فروش کتاب صوتی خود می پردازید و مشتریان دائمی برای برند خود پیدا می کنید.

یادآوری به کاربر

در طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی امکان یادآوری به کاربر اجرا شده است. یعنی چه؟ کاربر قسمت دوم یک کتاب را گوش می دهد اما اواسط آن ویس را رها می کند و از اپلیکیشن خارج می شود با قابلیت پیگیری هر ویس هنگامی که کاربر دوباره به اپلیکیشن باز می گردد در صفحه اول به او یادآوری می شود که در حال گوش دادن کدام کتاب وکدام قسمت بوده است؛ با این قابلیت کاربر دوباره شروع به گوش کردن کتاب می کند و نیاز نیست میان آن همه کتاب صوتی بگردد تا قسمت مورد نظر خود را پیدا کند.

کد تخفیف برای کاربران ویژه

شما می توانید کد تخفیفی را برای جذب کاربران به خرید بیشتر اعمال کنید و با استفاده از کد تخفیف تکی یا همگانی کد تخفیف را به کاربران اعلام کنید و باید زمان خاصی هم برای استفاده از کد تخفیف در نظر بگیرید؛ همچنین شما می توانید کد تخفیف را برای کاربران ویژه در نظر بگیرید و با استفاده از نوتیفیکیشن تکی کاربر خود را از وجود کد تخفیف آگاه کنید.

جستجوی پیشرفته

کاربر تنها با جستجوی نام کتابی که علاقه مند است می تواند کتاب را پیدا کند و البته پیشنهاد ما به شما این است که چند قسمت اول هرکتاب را باز بگذارید تا عموم به آن دسترسی داشته باشند و پس از گوش دادن به قسمت های اول هر کتاب علاقه به وجود می آید و کاربران مشتاق به گوش سپردن به قسمت های بعدی خواهند شد.

ایجاد پکیج ها با قیمت های مختلف

شما می توانید پکیج های مختلفی را برای کتاب های متفاوت بسازید و قیمت هر پکیج را با توجه به اینکه دائمی یا ماهیانه است متغیر در نظر بگیرید با این شیوه شما به کاربر پیشنهاد های متفاوتی می دهید و محدودیتی برای او قائل نمی شوید.

طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی اختصاصی چه امتیازهایی برای شما دارد؟

  • درآمدی که از فروشتمام کتاب های صوتی به دست می آید تمام و کمال برای شما است و در نتیجه سود بیشتری به دست می آورید.

  • امکان همکاری با دیگر کتاب فروشی ها را دارید و بزرگ شدن اپلیکیشن خود را تجربه می کنید.

  • می توانید به جای اینکه زیر مجموعه برند دیگری باشید خودتان برای مجموعه تان برند سازی کنید.

  • یکبار تولید محتوا می کنید و هزاران بار محتوای خود ا به فروش می رسانید.

  • علاوه بر کتاب امکان اضافه کردن قصه یا پادکست و مدیتیشن و حتی انواع آموزش ها هم دارید.

  • با اشتراک های مختلف هر کتاب را در پکیج های مختلف به فروش می رسانید.

سوالات متداول

۱.تماس مستقیم با شماره: ۳۲۷۸۰۳۹۷ ۰۸۶

۲.تماس با تیم پشتیبانی آرناد

۳.پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تماس با:  ۰۹۳۵۷۵۹۵۷۷۷

با توجه به اینکه یک اپلیکیشن کتاب صوتی به چه امکاناتی نیاز دارد تمام امکانات توسط تیم برنامه نویسی کارشناسی و اجرا شده است تمام اماکانات فیدیبو و طاقچه و دیگر برنامه را هم داراست و البته تمام امکاناتی که شما درخواست کنید هم به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

باتوجه به تفاوت ناشی از پکیج های مختلف قیمت ها در سایت آرناد ذکر شده است

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.تماس مستقیم: ۳۲۷۸۰۳۹۷ ۰۸۶

بله پشتیبانی شامل شما خواهد شد و البته چند ماه پشتیبانی رایگان هم به صاحب اپلیکیشن تعلق خواهد گرفت.

ساخت و طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی مشابه فیدیبو

از بهترین اپلیکیشن های کتاب صوتی فیدیبو و نوار ؛ طاقچه و کتابراه است آرناد هم توانایی ساخت و طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی مشابه فیدیبو و تمام اپلیکیشن های نامبرده شده را دارد با این تفاوت که شما می توانید اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشید و از امکانات اپلیکیشن اختصاصی بهره مند شوید و هزاران کتاب صوتی را بدون هیچ محدودیتی و با قیمت مورد نظر خود به فروش برسانید. اپلیکیشن کتاب صوتی طراحی شده در آرناد می تواند شامل تمام امکانات موجود در اپلیکیشن فیدیبو باشد و حتی شما می توانید ایده های خود را به تیم برنامه نویسی آرناد بگویید و ما تمام ایده های شما را در طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی اجرا خواهیم کرد.

فروش آنلاین کتاب

آنچه این روز ها نیاز کتاب فروشی های بزرگ است یک اپلیکیشن کتاب آنلاین برای فروش کتاب در وسعت یک کشور است

با توجه به زیر ساخت های برنامه نویسی موجود در آرناد این امکان را برای کتاب فروش ها فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانند کتاب های خود را به صورت انلاین و در وسعت یک شهر یا چند شهر به فروش برسانند. البته می توانید برای افزایش فروش از باشگاه مشتریان یا کد تخفیف های متنوع هم استفاده کنید.

  اگر تمایل دارید که طراحی اپلیکیشن کتاب خود را به تیم آرناد بسپارید  همین الآن تماس بگیرید 

طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی

طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی منجر به افزایش فروش می شود؟

با توجه به اینکه اپلیکیشن کتاب صوتی در پلتفرم های مختلف مثل گوگل پلی و بازار و سایت های مختلف قرار می گیرد اپلیکیشن شما دیده می شود و کاربران زیادی را جذب می کند و همین امر باعث می شود شما افزایش فروش را تجربه کنید البته تیم پشتیبانی و تبلیغات آرناد به شما راهکار هایی جهت افزایش فروش آموزش خواهد داد که تمام این موارد در کنار هم باعث موفقیت اپلیکیشن کتاب صوتی شما خواهد شد تجربه به تیم آرناد ثابت کرده است که پس از انتشار اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف و طی کردن مسیر تبلیغاتی شما در طی یک ماه هزاران کاربر را جذب خواهید همچون دیگر اپلیکیشن های طراحی شده در آرناد مثل آرامش و کیمیاگر که در این مسیر موفق گام برداشته اند.

مزایای طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی این است که هنگامی که کاربران علاقه به خواندن کتاب ندارند و به دنبال آموزش هستند اپلیکیشن شما به کمک این دسته از افراد خواهد رفت و البته همه علاقه مند به  این هستند که یک کتابخانه ی صوتی مخصوص به خود را داشته باشند و هر از گاهی کتاب هایی را به مجموعه خود اضافه کنند و این که همواره کتابخانه صوتی را همراه خود داشته باشند مزیتی دیگر برای اپلیکیشن های کتاب صوتی به شمار می رود.

 

طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو

 

چطور یک اپلیکیشن کتاب صوتی سفارش دهید؟
  1. ابتدا شما می توانید با تیم پشتیبانی  یا مستقیم با مسئول مربوطه تماس بگیرید.
  2. این امکان وجود دارد که اپلیکیشن تست برای آشنا شدن با اپلیکیشن کتاب صوتی را به صورت رایگان سفارش بدهید و در صورت تمایل به همکاری تیم ما اقدامات لازم را جهت شروع طراحی اپلیکیشن فروش کتاب صوتی انجام خواهد داد.

طراحی سایت اپلیکیشن کتاب صوتی

شما علاوه بر درخواست یک اپلیکیشن کتاب صوتی می توانید سایت اختصاصی کتاب خود را هم داشته باشید

 امکان طراحی سایت ورد پرسی یا برنامه نویسی شده توسط تیم آرناد وجود دارد که به دلیل اعتبار سایت و در دسترس بودن سایت در گوگل با یک سئو درست و اصولی شما بیش از پیش دیده خواهید شد و فروش شما با داشتن یک سایت چندین برابر خواهد شد.امکاناتی که برای سایت کتاب صوتی در نظر گرفته شده است مشابه اپلیکیشن است و کاربران به راحتی می توانند با اپلیکیشن  و سایت کار کنند چون در عین سادگی  کاربردی است و شامل تمام امکاناتی است که یک سایت و اپلیکیشن کتاب صوتی نیازمند آن است.

هزینه طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی و ساخت اپلیکیشن مشابه فیدیبو

۱۰,۰۰۰,۰۰۰/۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی ما بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان است و با توجه به امکانات مور. نیاز شما این قیمت متغیر خواهد بود.
  • جهت سفارش اپلیکیشن کتاب صوتی کلیک کنید.

مراحل سفارش تا ساخت اپلیکیشن کتاب صوتی

طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی

تماس با ما

در صورت نیاز به طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی یا طراحی سایت کتاب صوتی و اپلیکیشن کتاب صوتی مشابه فیدیبو با ما تماس بگیرید تیم پشتیبانی شرکت آرناد ۲۴ ساعته در خدمت شماست.