در این صفحه با انواع باشگاه های مشتریان آشنا می شوید…
پس از آغاز کار اپلیکیشن و بارگذاری محتوای خود نیاز است که به مردم اطلاع رسانی کنید و آن ها را از وجود اپلیکیشن خود آگاه سازید.
این آگاه سازی با ابزار های متعددی قابل انجام است که یکی از آنها باشگاه مشتریان اپلیکیشن است.
وظیفه ی باشگاه مشتریان اپلیکیشنی صرفا اطلاع رسانی نیست و می تواند در جهت فروش بیشتر نیز استفاده گردد.
سیستم های ساخته شده در آرناد می توانند به ۲ نوع باشگاه تجهیز شوند:
کار این باشگاه هدیه دادن است و برای اموری زیر هدیه ها را به مشتریان ارائه می کند
زمانی که باشگاه امتیازی برای شما فعال می شود شما توانایی انجام تنظیمات در پنل مدیریت را به دست می آورید. مثلا برای سیستم تعریف می کنید که به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید ۱ امتیاز به مشتری بده و ارزش هر امتیاز رو ۱۰۰۰ تومان قرار بده.
همچنین شما می توانید از پنل مدیریت به اشخاصی بصورت دستی امتیاز بدهید یا از آنها امتیاز کسر کنید…
این تنظیمات در قسمت های مختلفی از اپ و سایت خود را نشان می دهند. مثلا مشتری در حین خرید متوجه می شود که پس از این خرید به میزان خاصی دریافت می کند.
همچنین مشتریان می توانند در اپلیکیشن به شکل تراکنشی امتیاز های خود را نیز ببینند.
مشتریان پس از جمع آوری امتیاز کافی می توانند با امتیازات خود یک سفارش را بطور کامل پرداخت کنند.
فروش در این باشگاه مثل تبلیغات دهان به دهان انجام می شود و لیدر ها (بازاریابان) نقش اصلی را ایفا می کنند.
با یک مثال پیش میرویم:
مثلا شما می خواهید با امین حیایی کار کنید و برای یک سال هر مشتری که با کد امین۱۴۰۰ وارد شد و خریدی انجام داد را به عنوان زیر مجموعه ی امین حیایی در نظر بگیرید.
سیستم این طبقه بندی را انجام می دهد و طی آماری به شما می گوید که افراد معرفی شده توسط امین حیایی چقدر خرید انجام داده اند. حال می توانید پورسانت بازاریاب خود را محاسبه و پرداخت کنید.