حل مشکل عدم نمایش شماره مشتری روی صفحه (حل مشکل کالر ‌آی دی)

در صورت عدم نمایش شماره مشتری روی صفحه این روش ها را امتحان کنید.

روش ۱- کابل کالر آی دی را کشیده و مجددا متصل کنید. دقت کنید که کابل را به یو اس بی دیگری نزنید. از هر سوکتی که کابل را جدا کردید مجددا به همان سوکت متصل فرمائید.
سپس یک بار کالر آی دی سیستم خود را چک کنید. در صورتی که هنوز مشکل وجود داشت روش ۲ را انجام دهید
روش ۲- پورت نرم افزار ویندوزی را با پورت نوشته شده در پنل منشی چک کنید. این دو عدد باید یکسان باشند. درصورت نیاز port نرم افزار ویندوزی و نرم افزار پنل منشی را باهم یک شماره پایین ببرید.
سپس یک بار کالر آی دی سیستم خود را چک کنید. در صورتی که هنوز مشکل وجود داشت از پشتیبانی تیم برنامه نویسی کمک بگیرید.