طراحی وبسایت و اپلیکیشن فروش فرش

چرا باید وبسایت و اپلیکیشن برای فروشگاه فرش بسازم؟

امروزه طراحی سایت فرش و یک اپلیکیشن فرش فروشی به الزام تبدیل شده است. از زمان های گذشته تا حال حاظر فرش نقش مهمی در وسایل خانه داشته است. شاید حتی برای شما باور پذیر نباشد که رقیب شما هم اکنون با یک پروژه طراحی وب سایت فرش در فروش هر چه بیشتر محصولات خود به مشتریان بالقوه شما کار را شروع کرده باشد.

با توجه به این نکته که مردم قبل از هرگونه خرید حضوری سری به فروشگاه های اینترنتی می زنند، وجود شما در بازار اینترنت امری اجتناب ناپذیر است. چرا که نیاز است مشتریان در کنار فروشگاه های دیگر، نگاهی هم به قیمت های شما بیاندازند و از محصولاتتان با خبر شوند.

فضای اینترنت برای شما که به دنبال جهانی شدن هستید و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید فضای بسیار مناسبی است تا با طراحی سایت و اپلیکیشن فرش خود به نیاز های مخاطبان و بازار رقابتی که در زمینه خرید و فروش فرش ارزان وجود دارد پاسخی قدرتمند و درخور دهید.

طراحی اپلیکیشن فرش

چه امکانات و اختیاراتی به دست می آورم؟

با طراحی وبسایت فرش امکانات گسترده ای دریافت می کنید. این امکانات باید به گونه ای باشند که بتوانند قابلیت پرزنت هر فرش را به شما بدهند. شرکت آرناد در زمینه ساخت وب سایت فرش در کمترین زمان این امکان را فراهم و در اختیارتان می گذارد.
خلاصه امکانات را ملاحظه فرمائید:

معرفی مجموعه، کارخانه یا فروشگاه:

حتما در طراحی سایت فرش صفحه ای ایجاد می شود تا مشتریان عکس ها و فیلم های حضور فیزیکی شما را دیده و پس از کسب اعتماد از وجود شما محصول شما را بخرند. جلب اعتماد قدم اول است و این کار در طراحی اپلیکیشن فرش (در صورت نیاز شما) هم لحاظ می شود.

معرفی فرش ها:

قابلیت بارگذاری عکس ها و فیلم های با کیفیت و بزرگ در وبسایت وجود دارد و کاتالوگ های هر فرش بصورت دانلودی در اختیار مشتریان شما قرار می گیرد. اما این کار امر کافی نیست شما همچنین می توانید متون کافی و اطلاعات جامعی برای هر فرش در اختیار مراجعه کنندگان بگذارید.

امکان جستجو:

ممکن است مشتریان نام یا اطلاعات فرش خود را بدانند. برای مثال در مورد شانه فرش، نوع دستباف یا ماشینی بودن، هزینه یا رنگ فرش تصمیم خود را گرفته باشند. این امکان نیز در طراحی سایت فرش در نظر گرفته ایم و مشتریان می توانند با جستجوی پیشرفته و فیلتر های مختلف به فرش مد نظر خود برسند و کمتر از ۱ دقیقه نزدیک ترین فرش به ذهن خود را بیابند. 

درگاه پرداخت:

پس از طراحی سایت و اپلیکیشن فرش درگاه پرداخت هم دریافت و برای شما بارگذاری می شود. لازم به ذکر است که جهت دریافت درگاه نماد اعتماد الکترونیکی لازم است که این نماد نیز توسط تیم آرناد کسب و برای شما بارگذاری می شود.

دیگر امکانات با طراحی اپلیکیشن فرش:

تماس با مجموعه:

یکی دیگر از موارد مهم در امر جلب اعتماد مشتری تماس مستقیم است. ما در طراحی وبسایت فرش این مورد را در نظر گرفته ایم. شماره تماس پشتیبانی در تمامی صفحات سایت و اپلیکیشن جای داده می شوند و همچنین صفحه ای اختصاصی در مورد مسیر های ارتباطی با مجموعه نیز به وجود می آید تا مشتریان بتوانند در هر لحظه با مدیر یا پشتیبانان تماس حاصل فرمایند.

مقایسه:

در فروش فرش فیزیکی هم دیده اید که مشتری بین ۲ فرش دودل است. ما برای این موارد امکان مقایسه فرش ها را تدارک دیده ایم تا مشتری شما بتواند همزمان هردو فرش را کنار هم دیده و مقایسه کند.

گالری افتخارات:

اگر نمایشگاه و گواهینامه های خاصی دارید، یا اگر افتخاراتی کسب کرده اید که می خواهید آنها را به معرض نمایش بگذارید می توانید صفحه ای اختصاصی برای آن به وجود آورده و این افتخارات را هم نمایش دهید.

اپلیکیشن در بازار و گوگل پلی:

در صورت نیاز مشتریان یا فروشندگان واسط طراحی اپلیکیشن فرش هم توسط تیم آرناد انجام می شود. این اپلیکیشن کاملا به وبسایت متصل است و با یک بار بارگذاری تمامی اطلاعات هر فرش را نمایش می دهد. همچنین تیم آرناد تمامی امور مربوط به بارگذاری اپلیکیشن در کافه بازار و گوگل پلی را هم بصورت رایگان انجام می دهد.

نظر سنجی 

مشتریا قابلیت ثبت نظر روی هر فرش را دارد هستند

و بسیاری امکانات دیگر که پس از طراحی سایت و اپلیکیشن فرش خود به دست خواهید آورد…

چگونه وبسایت فرش خود را معرفی کنم؟

کاملا واضح است که طراحی سایت و اپلیکیشن فرش برای جذب مشتری است و در صورت نداشتن درآمد امری بی فایده خواهد بود. به همین دلیل برخی روش ها جهت معرفی و ارائه مطالب را خدمت شما توضیح می دهیم. همچنین می توانید با ما تماس حاصل فرمائید و اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط دریافت کنید. تماس با ما

سئو و فهرست گوگل:

طراحی وبسایت فرش به شما این قابلیت را می دهد تا در لیست های جستجوی گوگل قرار بگیرید و زمانی که کاربران کلمه خاصی را جستجو می کنند سایت شما را ملاحظه فرمایند.

سایت های معرف مثل ترب و تخفیفان:

این وبسایت ها قابلیت این را دارند که فروش شمارا دو برابر کنند و بیشتر به کار فروشگاه های خوش قیمت می آید. فرایند کار به این شکل است که سایت ترب محصول شما و دیگر فروشگاه ها که محصولی هم قیمت با شما داشته باشند را در یک صفحه و سریع به نمایش می گذارد. با توجه به تردد بالای مشتریان در ترب، در صورتی که در لیست، کمترین قیمت را پیشنهاد دهید پیروز معامله خواهید بود.

تبلیغات کلیکی:

وبسایت هایی وجود دارند که در خود تبلیغات شمارا نمایش می دهند و با کلیک روی تبلیغ با مبلغی ناچیز کاربر را به سایت و اپلیکیشن شما هدایت می کنند. اگر بخواهید می توانید در مورد تبلیغات کلیکی در وبسایت یکتانت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تبلیغات رپورتاژ:

رپورتاژ به معنی ارسال خبر در سایت های با تردد است. یعنی پس از طراحی سایت فرش خود یک خبر نوشته و آن را با هزینه ناچیزی در یک سایت خبری خوب مخابره می کنید.

تبلیغات نوتیفیکیشن و پیامکی:

اپلیکیشن هایی وجود دارند که محتوای خود را به رایگان در اختیار کاربران می گذارند و به فراخور رایگان بودن تعداد کاربر بالایی دارند. این اپلیکیشن ها قابلیت اراسل نوتیفیکیشن به صورت نامحدود را دارند و کافیست با پرداخت هزینه کوچکی به آنها سفارش نوتیفیکیشن بدهید.

و بسیاری از مسیر های دیگر که جاذب مشتری هستند…

طراحی وبسایت و اپلیکیشن فرش در ۳ مرحله:

طراحی سایت فرش با توجه به امکانات آن دارای قیمت های متنوعی است. در اصل قیمت طراحی سایت فرش می تواند به مسائلی همچون نوع زبان برنامه و اقساط آن مرتبط باشد.

با تماس با شرکت آرناد و درخواست مشاوره رایگان می توانید طراحی سایت فرش حرفه ای با قیمت مناسب انجام دهید.

ویژگی ها و اصول سئو در طراحی سایت فرش می تواند سایت فرش شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. کافیست در ابتدا از مشاوران ما اطلاعات کسب کنید.

طراحی سایت و اپلیکیشن فرش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

6810a70e351d3597d02cb295694afac2

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد طراحی سایت و اپلیکیشن فرش باید ویژگی های بسیاری داشته باشد تا هم قابل رقابت باشد و هم مشتریان از استفاده از سیستم تجربه خوبی داشته باشند.

در ادامه به برخی از بهترین ویژگی های سیستم اشاره می کنیم:

  • استفاده از عکس ها و فیلم های زیبا که نظر مخاطبان را جلب کند. عکس های فرش باید تا جای ممکن بصورت واقعی گرفته شود و از ویرایش و زیباسازی پرهیز شود.
  • سرعت بالای سایت بسیار مهم است. با توجه به این که ما در طراحی سایت فرش نکات مهمی را مد نظر قرار می دهیم تا سرعت سایت و اپلیکیشن بالا باشد، برخی از موارد نیز باید توسط شما مورد نظر قرار گیرد. برای مثال نباید عکس های حجیم استفاده کنید. این عکس ها سرعت بارگذاری سیستم شما را پایین می آورند. 
  • ساخت صفحه ای اختصتصی برای گالری تصاویر می تواند ایده مناسبی در جهت جذب مخاطبان باشد. از این رو قابلیتی در سیستم وجود دارد تا شما بتوانید برای هر محصول از گالری تصاویر استفاده فرمائید.
  • طراحی سایت و ااپلیکیشن فرش باید به گونه ای باشد که شما با بارگذاری یک فرش بتوانید سایز های مختلف آن را نیز بارگذاری کنید و نیاز به ساخت محصول برای هر کدام بصورت جداگانه نباشد.
  • طبق آمار بیش از ۷۰ درصد مشتریان اینترنتی از موبایل برای ثبت سفارش های خود استفاده می کنند بنابراین بهترین شرکت طراحی سایت فرش شرکتی است که این سیستم را برای موبایل هم مورد استفاده کند و به اصطلاح طراحی وبسایت فرش را بصورت ریسپانسیو انجام دهد.
  • اطلاعات و مشتریان شما ارزشمند هستند. بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن شرکتی است که شما را از خطرات مربوط به هک محفوظ بدارد و تا جای ممکن درب های امنیتی را محکم کند. تیم آرناد این مهم را انجام داده و می تواند از هر جهت خیال شما را راحت کند.
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر که خارج از حوصله این مطلب می باشد…

شرکت آرناد با رعایت این ویژگی ها در طراحی سایت فرش توانسته در مدتی کوتاه ساخت وب سایت فرش را انجام دهد و بازدید از این سایت ها را بهینه کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی اپلیکیشن فرش به چه صورت است؟

این اپلیکیشن کاملا متصل به وبسایت شما بوده و شامل موارد زیر می شود:

  • قابل اجرا در تمام گوشی های اندروید ۴.۴ به بالا
  • نمایش تمامی محصولات وبسایت
  • نمایش اطلاعات کاربر (حتی کاربران ثبتنام شده در وبسایت)
  • قابلیت ثبت سفارش
  • نمایش درگاه پرداخت ها
  • شمای زیبا و بروز و مشابه اپلیکیشن دیجی کالا
  • قابلیت چینش صفحه اصلی به صورت دلخواه
  • قابلیت رنگ بندی و طراحی به دلخواه
  • و…
ساخت اپلیکیشن مثل دیجی کالا

تماس با ما

جهت دریافت لیست قیمت و امکانات یا ساخت سایت و اپلیکیشن فرش با ما تماس حاصل فرمائید
شرکت آرناد با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه ی طراحی اپلیکیشن سفارش غذا و برپاداری سیستم های قدرتمند بسیار شما را در ساخت و طراحی اپلیکیشن فرش اختصاصی خودتان یاری می کند.
طراحی سایت فرش و اپلیکیشن در 10 روز با بهترین کیفیت- آرناد
طراحی اپلیکیشن فرش

اگر می خواهید یک فرش فروشی اختصاصی به عظمت دیجی کالا داشته باشید و نیاز به قیمت و دریافت اطلاعات نحوه طراحی سایت فرش و ورود به بازار کار دارید. پاسخ اینجاست...

واحد پول: تومان

امتیازدهی ویرایشگر:
5