قابلیت تخمین زمان تحویل یک سفارش

یک سوال پر تکرار: ‌پس سفارش من کی به دستم می رسد

مشتریان همیشه علاقه داردند بدانند سفارششان کجاست یا چقدر زمان می برد تا سفارش به دستشان برسد و این موضوع تبدیل به یک نیاز شده است

اگر شما در اپلیکیشن خود به این موضوع اهمیت بدهید، نیاز را برطرف و مشتری ها را برای خرید بعدی به اپلیکیشن خود بازمیگردانید.

ما در آرناد قابلیت جدیدی به سیستم اضافه کرده ایم که هم اکنون غیر فعال است و در صورت نیاز شما می توانیم آن را برای اپلیکیشن شما بارگذاری کنیم. پس از بارگذاری می توانید زمان بندی آماده سازی هر محصول و زمان بندی ارسال هر محله را مشخص کنید. تجربه نشان داده که فروشگاه هایی که برای وقت مشتریان ارزش قائل باشند از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

در صورت نیاز به این قابلیت با ما در تماس باشید.

08632780397 تماس

چه قابلیت هایی به سیستم شما اضافه می شود؟

featured

قابلیت تخصیص زمان به هرمرحله

پس از این که مراحل مختلف تعیین شد این امکان وجود دارد که برای هر مرحله زمان متناسب با آن را مشخص کنیم به عنوان مثال میتوان برای مرحله در حال آماده سازی ده دقیقه را در نظرگرفت و کاربر مشاهده می کند که چند دقیقه از آماده سازی سفارش می گذرد و یا برای مرحله در حال ارسال زمان خاص خود را تعیین می کنیم و کاربراز این که پیک چند دقیقه دیگر سفارش را می رساند مطلع می شود

بارگذاری زمان بندی برای آماده سازی محصولات

چند مرحله را برای سفارش کاربر انتخاب می کنید ؛ مثال: در انتظار تایید؛ تایید سفارش؛درحال آماده سازی؛ در حال کنترل کیفیت؛ درحال بسته بندی؛ درحال ارسال؛ تحویل شد و در نهایت با یک کلیک در پنل مدیریت به کاربر نشان می دهید که سفارشش در کدام وضعیت قرار دارد

نمایش سفارشات رها شده در سبد خرید کاربر

بسیاری از کاربران ممکن است قصد خرید از شما را داشته باشند و چند مورد از لیست منوی شما را انتخاب کرده باشند اما خریدی صورت نگرفته باشد و فقط موارد انتخاب شده در سبد خرید باشد؛ این امکان وجود دارد که به کاربر یاد آوری کنیم؛ فلان موارد در سبد خرید شما وجود دارد؛ آیا قصد تکمیل خرید خود را ندارید؟ با این روش کاربران خرید های نیمه تمام خود را تمام می کنند و حساب شما بیش از پیش شارژ می شود

نمایش زمان بندی به مشتری برای هر سفارش

پس از اینکه زمان مورد نظر برای هر مرحله تعیین شد؛ در اپلیکیشن و سایت با طراحی مد نظر آرناد به کاربر نمایش می دهیم که چه زمانی باقی مانده تا سفارش از مرحله ی اول به مرحله ی بعدی برود وبه همین روال در هر مرحله کاربر را از وضعیت سفارش و زمان باقی مانده مطلع می کنیم

چرا بهتراست این قابلیت را به سیستم خود اضافه کنید؟

با اضافه شدن این قابلیت از زنگ های مشتری ها و سوال هایی از قبیل: چرا سفارش نمیرسد؟ پیک کجاست؟ چقدر باید منتظر باشم؟ در امان می مانید!! و این گونه پرسش ها را به حداقل می رسانید.

به راحتی کاربر همه ی مراحل را میبیند و با یک نوتیفیکیشن یا پیامک به او خبر داده می شود که سفارش او در چه وضعیتی قرار دارد؟ و با یک کلیک متوجه می شود که چه زمانی را باید صبر کند تا سفارش به دستش برسد.

با وجود گزینه ی جزئیات ؛ کاربر در یک صفحه می تواند وضعیت سفارش و فاکتور سفارش را مشاهده کند و در صفحه ی اول اپلیکیشن برای کاربر سفارشات فعال و حتی سفارشاتی که کاربر بلاتکلیف در سبد خرید قرار داده و فراموش کرده است که سفارش را تکمیل کند نیز  نمایش داده می شود.

با این قابلیت به سیستم کاری شما نظم داده می شود و هر بخش از تیم شما طبق زمانی که به مشتری داده شده موظف هستند که مراحل را  از خرید تا تحویل به درستی و در زمان معین انجام بدهند.

این قابلیت از دو طرف سود است هم برای شما که سازمان یافته عمل می کنید هم برای مشتری که از وضعیت و زمان تحویل سفارش با خبر است

پیشنهاد آرناد به شما این است که با پشتیبانی ما در تماس باشید و توضیحات بیشتری را دریافت کنید.

برای دریافت این قابلیت تماس بگیرید

برای دریافت این قابلیت و افزایش قابلیت های سیستم خود با پشتیبانی آرناد در تماس باشید؛ تلفن تماس: 989357595777 همچنین می توانید تیکت بزنید و پرسش های خود را بیان کنید آرناد در خدمت شماست

featured

نوشته مرتبط

ارسال دیدگاه